Yangiliklar

05.11.2025       46

Maktabgacha va maktab ta’limi tizimidagi tarbiyaviy masalalarga oid ilmiy muammolarni tadqiq qilish yuzasidan mavzular ro‘yxati

Tarbiyaviy masalalarga oid ilmiy muammolarni tadqiq qilish bo‘yicha shakllantirilgan mavzular ro‘yxati

Maktabgacha va maktab ta’limi tizimidagi tarbiyaviy masalalarga oid ilmiy muammolarni tadqiq qilish yuzasidan mavzular ro‘yxati

Tarbiyaviy masalalarga oid ilmiy muammolarni tadqiq qilish bo‘yicha shakllantirilgan mavzular ro‘yxati

1.      

Kognitiv yondashuv asosida o‘quvchilarning emotsional rivojlantirishning mahsuldor tizimlari

2.      

O‘smir yoshdagi o‘quvchilarda dars intizomiga mas’uliyatli munosabatni rivojlantirish mexanizmlari

3.      

Yoshlarni sog‘lom turmush tarzi asosida tarbiyalashning kollaborativ texnologiyalari.

4.      

Noto‘liq oilalarda oila-maktab-mahalla hamkorligining samarali texnologiyalari asosida o‘quvchi-yoshlarni tarbiyalash metodikasi

5.      

Alohida ta’lim ehtiyojlari bo‘lgan bolalar tarbiyasining ilmiy-metodik ta’minotini takomillashtirish mexanizmlari

6.      

“Mahalla pedagogikasi”ni modernizatsiyalashning innovatsion texnologiyalaridan foydalanish

7.      

Mahallalarda “Bir bolaga yetti qo‘shni - ona-ona” an’anaviy konsepsiyasini  texnologik taminlash” muammolari

8.      

Qizlarni sog‘lom turmush tarzi asosida oilaga tayyorlashda maktab-oila-mahalla hamkorligini rivojlantirishning maqbul mexanizmlari

9.      

Oila-maktab-mahalla hamkorligi asosida bolalarni kiberzo‘ravonlikdan himoyalanishga tayyorlash metodikasi

10.  

Oila-maktab-mahalla hamkorligi asosida o‘smirlarda ommaviy madaniyat xurujlariga munosabatni tarbiyalashning innovatsion tarbiyaviy ishlar metodikasi

11.  

O‘quvchi-yoshlarda mas’uliyat tuyg‘usini shakllantirishda oila va maktab hamkorligini rivojlantirishning pedagogik mexanizmlari

12.  

Umumiy o‘rta ta’lim maktablari o‘quvchilarini tarbiyalashda “oila-maktab-mahalla hamkorligi” profilaktikasini pedagogik-psixologik metodikasi

13.  

O‘quvchi-yoshlarda sharqona odobni tarbiyalashda milliy tarbiya an’analaridan foydalanish metodikasi (oila-maktab-mahalla hamkorligi asosida)

14.  

Boshlang‘ich ta’limni raqamlashtirish sharoitida o‘quvchilarni fuqarolik ruhida tarbiyalash muamollari

15.  

Tarbiyaviy jarayonlarda o‘quvchilar faolligini ta’minlash metodikasi

16.  

O‘quvchilarni ma’naviy-axloqiy rivojlantirishga qaratilgan tarbiyaviy modellarning pedagogik imkoniyatlari

17.  

Bo‘lajak o‘qituvchilarda  tarbiyaviy jarayonlarni tashkil etish kompetensiyasini rivojlantirish mexanizmlari

18.  

Tarbiyaviy jarayonlarni tashkil etishning interfaol tizimi

19.  

Innovatsion tarbiya strategiyalaridan pedagogik jarayonlarda foydalanish mexanizmlari

20.  

Tarbiyaviy jarayonlar mahsuldorligini ta’minlashga qaratilgan pedagogik mahorat maktabi strategiyalari

21.  

Innovatsion yondashuv asosida o‘qituvchi-o‘quvchi munosabatlarini rivojlantirishning optimal texnologiyalari

22.  

Kreativ yondashuv asosida o‘quvchilarda badiiy-estetik didni rivojlantirish mexanizmlari

23.  

Kognitiv texnologiyalar vositasida o‘smir yoshdagi o‘quvchilarda mustaqil  rivojlanish motivlarini shakllantirish mexanizmlari

24.  

O‘quvchilarda 4K kompetensityalarini shakllantirishga yo‘naltirilgan pedagogik jarayonlarni optimallashtirish mexanizmlari

25.  

Integrativ yondashuv asosida bo‘lajak o‘qituvchilarda 4K kompetensiyalarini rivojlantirish tizimi

26.  

Kognitiv yondashuv asosida o‘quvchilarda radiativ fikrlash ko‘nikmalarini rivojlantirish mexanizmlari

27.  

Kichik maktab yoshidagi o‘quvchilarda mas’uliyat tuyg‘usini tarbiyalash asosida ma’naviy-axloqiy sifatlarini rivojlantirish metodikasi

28.  

Boshlang‘ich sinf o‘quvchilarida mediamadaniyatni shakllantirishning ilg‘or strategiyalari

29.  

Jadid ma’rifatparvarlari ma’naviy-axloqiy merosini pedagogik jarayonlarga tatbiq etish strategiyalari

30.  

Sharq mutafakkirlarining shaxs tarbiyasiga oid pedagogik merosi vositasida o‘quvchilarda pozitiv dunyoqarashni shakllantirish tizimi

31.  

Hadislar va pandnomalar vositasida o‘quvchilarda mardlik, jo‘mardlik sifatlarini tarbiyalash metodikasi

32.  

Sharq murafakkirlarining qizlar tarbiyasiga oid pedagogik ta’limotlaridan tarbiyaviy jarayonlarda foydalanish mexanizmlari

33.  

Ota-onalarning tarbiyaga oid pedagogik merosdan xabardorlik darajasini oshirish vositalari

34.  

Milliy tarbiya modellarining o‘zbek xalqi madaniy-ma’naviy kamolotini ta’minlash imkoniyatlari

35.  

Shayx Sa’diy hikoyatlari vositasida o‘quvchilarni ma’naviy-axloqiy tarbiyalashning innovatsion strategiyalari

36.  

Pandnomalar yordamida o‘quvchilarning intellektual imkoniyatlarini kengaytirish mexanizmlari

37.  

Merosnomalar vositasida o‘quvchi hamda talabalarni ma’naviy-intellektual rivojlantirishning innovatsion  texnologiyalari

38.  

Muammoli vaziyatlar yaratish asosida o‘quvchilarda tizimli fikrlash ko‘nikmalarini rivojlantirish strategiyalari

39.  

Oilaviy qadriyatlar asosida barkamol avlodni ma’naviy-axloqiy tarbiyalashda ta’lim muassasi-oila-mahalla hamkorligini rivojlantirish metodikasi

40.  

Tarbiyaviy qadriyatlar vositasida o‘zbek mahallalarida o‘quvchilarni salbiy illatlardan holi tarbiyalashning takomillashgan kollabarotiv metodikasi

41.  

O‘zbekona an’anaviy qadriyatlar asosida oilada o‘smir qizlarni tarbiyalashni tashkil etishning kollaborativ metodikasi

42.  

Zamonaviy oilalarda an’anaviy o‘zbekona qadriyatlar asosida otalar mas’uliyatini oshirishning pedagogik strategiyalari

43.  

Axborotlashgan jamiyat sharoitida maktabgacha yoshdagi bolalarni  axloqiy tarbiyalashning metodologik muammolari

44.  

Raqamli jamiyatda bolalar va o‘smirlarni tarbiyalashning optamal mexanizmlari

45.  

Axborotlashgan jamiyat sharoitida boshlang‘ich sinf o‘quvchilarini aqliy tarbiyalashning metodologik negizlari

46.  

Turli ko‘ngilochar va milliy tarbiyaga zid muqobil internet kontentlar yaratishning metodologik va texnologik muammolari

47.  

Bolalar va o‘smirlarda  gadjetlarga qaramlikni oldini olishga xizmat qiluvchi muqobil vositalar yaratashning psixologik, pedagogik va texnologik muammolari

48.  

Raqamli texnologiyalar asosida maktabgacha va maktab ta’limi tizimini tarbiyaviy jihatdan rivojlantirish muammolari

49.  

Maktabgacha ta’lim tashkilotlari pedagoglarida raqamli ko‘nikmalarni shakllantirish muammolari

50.  

Bolalarni xavfsiz raqamli muhitda tarbiyalashning ilmiy-metodik mexanizmlari

51.  

Raqamli muhitni bola shaxsini rivojlanishga yo‘naltirib tashkil etishning metodologik muammolari

52.  

Maktab o‘quv fanlaridan tarbiyaviy kontentlarni yaratishning estetik va texnologik mexanizmlari

53.  

Hamkorlik pedagogikasi asosida yoshlarda kiberxavfsizlik ko‘nikmalarini rivojlantirish

54.  

“Ota-onalar universitetlari” faoliyatini takomillashtirishning ilmiy-pedagogik mexanizmlari

55.  

O‘quvchilarning tashabbuskorligini qo‘llab-quvvatlashda ota-ona va o‘qituvchi hamkorligini ta’minlash mexanizmlari

56.  

Oilada bolalarni kiberxavfsizlikdan himoyalanish ruhida tarbiyalashning ilg‘or texnologiyalari

57.  

Oilaviy nizolar profilaktikasining optimal mexanizmlari

58.  

Oilada ota-ona mas’uliyatini rivojlantirishda maktab-oila-mahalla hamkorligini samarali tashkil etish metodikasi

59.  

Oila-maktab-mahalla hamkorligi asosida oilada otalar ma’suliyatini oshirishning  moqernizatsiyalashgan shart-sharoitlari

60.  

O‘smir yoshdagi o‘quvchilarda mustaqil rivojlanish motivlarini shakllantirish tizimi

61.  

Maktabgacha ta’lim tizimida ta’lim samaradorligiga erishishda xorijiy tajribalardan foydalanish

62.  

Oilada milliy tarbiyaning nazariyasi va amaliyotini pedagogik tahlil qilish: Yaponiya (yoki boshqa Sharq mamlakatlari) tajribasi misolida.

63.  

Ta’lim muassasalarida tarbiya jarayonini boshqarish va muvofiqlashtirish masalalari: xorijiy tajribalar asosida

64.  

Xalq an’analari va urf-odatlari oilada bolalarning axloqiy fazilatlarini shakllantirishning vositasi sifatida

65.  

Milliy va umuminsoniy qadriyatlarning o‘sib kelayotgan avlod axloqiy tarbiyasidagi o‘rni (xorijiy tajriba asosida)

66.  

O‘quvchilarda fuqarolik pozitsiyasini shakllantirishda raqamli va an’anaviy tarbiya vositalarining integratsiyasi.

67.  

Yangi O‘zbekiston taraqqiyot strategiyasi sharoitida o‘quvchilarda ma’naviy immunitetni shakllantirishning tarbiyaviy omillari.

68.  

Maktabgacha ta’limda o‘yin texnologiyalari asosida axloqiy tarbiyani amalga oshirishning innovatsion yo‘llari.

69.  

O‘quvchi-yoshlarda ijtimoiy mas’uliyatni rivojlantirishda volontyorlik faoliyatining tarbiyaviy salohiyati.

70.  

Maktabda ma’naviy-ma’rifiy muhitni sog‘lomlashtirishga qaratilgan kompleks tarbiyaviy dasturlar samaradorligi.

71.  

O‘quvchilarda ijtimoiy-emotsional kompetensiyalarni shakllantirishda sinfdan tashqari tarbiyaviy tadbirlarning roli.

72.  

O‘quvchi-yoshlarda kitobxonlik madaniyatini rivojlantirish orqali ma’naviy-axloqiy tarbiyani kuchaytirish strategiyalari.

73.  

Maktab va mahalla hamkorligida “raqamli klub”lar faoliyati orqali bolalarda axborot madaniyatini rivojlantirish.

74.  

O‘quvchilarda milliy o‘zlikni anglash kompetensiyalarini rivojlantirishda raqamli milliy kontentning o‘rni.

75.  

O‘quvchilarning ijtimoiy tarmoqlardagi xulq-atvorini tarbiyaviy nazorat qilishning pedagogik imkoniyatlari.

76.  

Maktabgacha yoshdagi bolalarda nutq va muloqot madaniyatini rivojlantirishning tarbiyaviy mexanizmlari.

77.  

Kichik maktab yoshida ijtimoiy rollarni o‘zlashtirish jarayonida o‘yin va hamkorlikning tarbiyaviy ahamiyati.

78.  

Maktab jamoasida “Hamkorlik pedagogikasi” tamoyillarini joriy etishning tarbiyaviy samaralari.

79.  

O‘qituvchi shaxsiy namunasi orqali o‘quvchilarda axloqiy me’yorlarga amal qilish ko‘nikmalarini shakllantirish.

80.  

O‘quvchilar o‘rtasida nizolarni konstruktiv hal etishga o‘rgatishning tarbiyaviy modeli.

81.  

Maktabgacha ta’lim tashkilotlarida oila bilan hamkorlik asosida bolalar xarakter xususiyatlarini shakllantirish.

82.  

Ota-onalarning raqamli savodxonligini oshirish orqali oilaviy tarbiyani zamonaviylashtirish imkoniyatlari.

83.  

O‘g‘il va qiz bolalar tarbiyasida genderga mos milliy qadriyatlar asosida yondashuvni shakllantirish.

84.  

Mahalla yoshlar yetakchilari ishtirokida o‘quvchilarning bo‘sh vaqtini mazmunli tashkil etishning tarbiyaviy modeli.

85.  

O‘quvchilarni mehnatsevarlik ruhida tarbiyalashda “ustoz–shogird” an’analarining zamonaviy talqini.

86.  

Ta’lim muassasalarida ijtimoiy loyihalar orqali o‘quvchilarda fuqarolik mas’uliyatini tarbiyalash tajribalari.

87.  

O‘smirlar bilan individual tarbiyaviy ish yuritishda psixologik xizmat faoliyatining samaradorligi.

88.  

Ko‘p madaniyatli muhitda o‘quvchilarda bag‘rikenglikni tarbiyalashning pedagogik mexanizmlari.

89.  

Mahalla, maktab va oila hamkorligida yoshlarni ekstremistik g‘oyalardan asrashning tarbiyaviy profilaktikasi.

90.  

O‘quvchilarda ekologik madaniyatni shakllantirishning tarbiyaviy va didaktik imkoniyatlari.

91.  

Raqamli ta’lim sharoitida masofaviy tarbiyaviy ishlarni tashkil etishning pedagogik va texnologik asoslari.

92.  

Kiberfazoda yuzaga kelayotgan yangi xatarlar sharoitida o‘quvchilarda axborot xavfsizligi madaniyatini shakllantirish.

93.  

Bolalar va o‘smirlar ongiga ta’sir ko‘rsatuvchi reklama va kontentlarning tarbiyaviy tahlili.

94.  

Maktabgacha ta’lim tashkilotlarida “ota-onalar klublari” faoliyati orqali tarbiyaviy hamkorlikni kuchaytirish.

95.  

Mahalliy va xalqaro dasturlar asosida maktablarda sog‘lom ma’naviy muhit yaratish tajribalarini tahlil qilish.

96.  

O‘quvchi-yoshlarda milliy g‘urur va vatanparvarlik tuyg‘ularini tarbiyalashda tarixiy shaxslar hayotining pedagogik talqini.

97.  

Raqamli vositalar orqali tarbiyaviy targ‘ibotni olib borishning afzalliklari va xavf-xatarlarini tahlil qilish.

98.  

“Oila – mahalla – maktab” tizimida tarbiyaviy monitoring va diagnostika mexanizmlarini joriy etish masalalari.

99.  

Yangi O‘zbekiston sharoitida uzluksiz tarbiya konsepsiyasini amaliyotga tadbiq etishning muhim yo‘nalishlari.

100.        

Maktabgacha va maktab ta’limi tizimida tarbiyaviy siyosat va amaliyot uyg‘unligini ta’minlashning strategik yo‘nalishlari.

101.        

Sinfdan tashqari tadbirlarda o‘smir yoshdagi o‘quvchilarda ijtimoiy tashabbuskorlikni tarbiyalash metodikasi

102.        

O‘quvchilarga hayot xavfsizligi qoidalarini o‘rgatish asosida mas’uliyat tuyg‘usini tarbiyalash metodikasi

103.        

SEL metodikalari vositasida o‘smirlarda mas’uliyatli qaror qabul qilish kompetensiyalarini rivojlantirish

104.        

O‘quvchilarning multimedia vositalari bilan ishlash ko‘nikmalarini rivojlantirishda estetik didni tarbiyalash metodikasi

105.        

Milliy kontentlar vositasida boshlang‘ich sinf o‘quvchilarida kitobxonlik ko‘nikmalarini rivojlantirishning ijtimoiy-pedagogik asoslari

106.        

Kognitiv yondashuv asosida bo‘lajak o‘qituvchilarni tarbiyaviy jarayonlarni loyihalashga tayyorlash mexanizmlari

107.        

Huquqbuzarlik sodir etishga moyilligi bo‘lgan o‘quvchilar bilan ishlashning pedagogik tizimini takomillashtirish

108.        

Axloqiy kontentlar vositasida boshlang‘ich sinf o‘quvchilarining millatlararo muloqot ko‘nikmalarini rivojlantirish metodikasi

109.        

Bo‘lajak boshlang‘ich sinf o‘qituvchilarining tanqidiy fikrlashini rivojlantirish asosida tarbiyaviy faoliyatga tayyorlash

110.        

Qadriyatli yondashuv asosida umum ta’lim maktablari o‘quvchilarida inklyuziv madaniyat ko‘nikmalarini shakllantirish mexanizmlari

Hamkorlarimiz

Ta'lim sohasidagi hamkorlarimiz!

Bog'lanish

Biz bilan bog'lanish

Manzil

Toshkent sh.

Olmazor tumani, 3A

Tell

+998 --- -- --

+998 --- -- --

Email

qoriniyoziy@gmail.com

Ish kunlari

Dushanba - Juma

9:00 - 18:00

Loading
Sizning xabaringiz yuborildi. Tashakkur!